به وب سایت کاوا صنعت خوش آمدید...

شرکت کاوا صنعت (KSP) با هدف ارائه خدمات مهندسی، تولیدی و بازرگانی در صنایع مختلف نفت و گاز، پتروشیمی، نیروگاهی، صنایع فولاد و معدن، سیمان و دیگر صنایع تاسیس و در حال فعالیت می باشد.


این شرکت در حال حاضر شامل دو قسمت اصلی تولید، بازرگانی و تامین کالا می باشد.


کاوا صنعت (KSP) مفتخر به ثبت اختراع چهار نوع  از اساسی ترین و پر مصرف ترین محصولات نانو در کشور است که به عنوان مهم ترین مواد اولیه صنایع صنايع رنگ و نانوکامپوزيت، جاذب آلاینده های نفتی و افزودنی های گل حفاری می باشند.


مایه مباهات این شرکت است که به عنوان یک شرکت دانش بنیان و با ثبت چهار اختراع یکی از پیشتازان تکنولوژی نانو در میهن عزیزمان ایران می باشد.


واحد بازرگانی کاوا صنعت با استفاده از کادری مجرب و با تجربه و با تکیه بر اصول علمی و تخصصی بازرگانی و تامین کالا  علاوه بر تامین مواد اولیه لازم برای تولید محصولات خود به عنوان یکی از برجسته ترین و فنی ترین شرکت های تامین کالا در صنایع مختلف نفت و گاز، پتروشیمی، نیروگاهی، صنایع فولاد و معدن، سیمان و دیگر صنایع می باشد.


شعار و اصول اخلاقی شرکت ما اعتماد، کیفیت، تعهد و خدمات در شان شرکت ها و مشتریان است.


امید است که به لطف خدای بزرگ بتوانیم به تعهدات اخلاقی و حرفه ای خود عمل کنیم و گامی هر چند کوچک در راستای رشد و پیشرفت میهن عزیزمان ایران برداریم.

 

آماده همکاری با ما هستید؟

تماس با ما

عضویت در خبرنامه

آخرین اخبار را در صندوق ورودی خود قرار دهید

Back to top